måndag 14 januari 2008

Nya böcker

Nu kunde jag inte låta bli att trycka på beställaknappen =)

Följande böcker kommer snart på posten:

Olsson, Linda: Nu vill jag sjunga dig milda sånger
Jungstedt, Mari: I denna ljuva sommartid
Albom, Mitch: Fem personer du möter i himlen
Läckberg, Camilla: Snöstorm och mandeldoft
Rudberg, Denise: Väninnan
McCall Smith, Alexander: Livets skafferi
Connelly, Michael: Poeten
Lange, Henrik: 80 romaner för dig som har bråttom

Sen blev det några barnböcker också:

Byggare Bob/Bobs verktyg, Lär dig räkna
Byggare Bob, Rulles nya vän
Widmark, Martin: Cirkusmysteriet

1 kommentar:

Ango sa...

Så du beställde lite nu i alla fall *ler*.
Jungstedts I denna ljuva sommartid får det bli för mig också nästa gång jag beställer böcker.
Läckbergs novell var det allra första jag läste av henne. Den följde med någon veckotidning för nåt år sedan. En jättemysig bok i bästa "Murder she wrote-stil" *ler*.
Linda Olssons bok är en underbart varm vänskapshistoria. Den gillade jag verkligen jättemycket!

Kram
/Ango