torsdag 17 januari 2008

You make my day

Har sett flera bloggare som delat ut så kallade You make my day awards. Jag tänkte hänga på den trenden och presenterar här några bloggar som jag är inne och läser på i princip dagligen:

1. Angos böcker & filmer: Ango lärde jag känna via webbsidan Allt för föräldrar redan under 2000 då vi väntade barn samtidigt. Vi har även träffats IRL flera gånger eftersom hon bor i grannkommunen. Här finns många bok- och filmtips.

2. *Malin*: Jag har deltagit i Malins bokfemmor sedan oktober förra året och hittar ofta bra boktips på hennes sida.

3. Amoroso: Här brukar jag också hitta boktips, och jag är även med i hennes klassikerutmaning för 2008.

4. Kvinna mitt i livet: Gun och jag sjunger i samma kör och jag brukar titta in och se vad hon och hennes familj har för sig.

5. Deckarmamma: Det är roligt att läsa om hur Camilla kombinerar livet som småbarnsmamma och framgångsrik författare.

6. Bokmamman: Massor av boktips.

7. Bokmania: Ännu fler boktips.

8. En annan sida: Jag kan inte få nog av boktips =)

9. Ett hem utan böcker: Böcker, böcker...

"Give the award to up to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel so happy about blogland! Let them know by posting a comment on their blog so that they can pass it on. Beware! You may get the award several times!"

4 kommentarer:

Bokmamman sa...

Tack! Det är så kul att bli uppskattad såhär :-)

Ivana Eklund sa...

Vad gullig du är, tack för uppskattningen. Roligt att du gillar Bokmania.

Amoroso- Nu vill jag sjunga dig milda sånger sa...

Jag blir så glad, tack ska du ha! Du ska veta att jag uppskattar din blogg också! Kikar in här varje dag!

*Malin* sa...

Åh, tack! :-)