tisdag 29 april 2008

Ännu fler böcker!

Jag har fått ytterligare tre pocketböcker i utbytet så nu har jag totalt fått nio stycken. Det är helt klart över min förväntan.

De senaste som ramlade ner i brevlådan var följande:
  • Vinterdrottningen - Boris Akunin
  • Flickan med majblommorna - Karin Wahlberg (har jag redan läst)
  • Hansine (Fiolsteinen) - Inger Harriet Hegstad (en till bok på norska)
De norska böckerna vet jag inte om jag törs ge mig på att läsa. Det enda utländska språk som jag brukar läsa böcker på är ju engelska.

2 kommentarer:

Carola sa...

Oj, hela 12 böcker hittills. Kul att det fungerar. Ännu roligare om man får böcker som man uppskattar och inte har eller har läst redan. Jag ser fram emot att få fler böcker framöver.

Marika sa...

Hehe, jag var tvungen att skicka mailet till ett par norska kompisar för att få ihop tillräckligt många. Verkar inte som om de skickar böcker från finavdelningen i hyllan direkt. ;-) (Kan ha med priset att göra. I Norge är ju "skräplitteratur" billigare än vanliga böcker.)

Jag har inte fått en enda bok hittills, men det kanske kommer.