söndag 7 september 2008

Bokmärken

Flera bokbloggare har den senaste tiden lagt ut sina favoritbokmärken på bloggen. Nu gör jag det också. Här nedan ser ni dom jag använder just nu:



Det vänstra är min favorit. Jag köpte det för 14 år sen då jag pluggade i England. Library lovers fick jag på biblioteket och det har jag alltid i den pocket som ligger i väskan. Bokmärket med Mamma Mu ligger i den barnbok som vi har som högläsning för tillfället. Det sista bokmärket fick jag från min hemliga bokvän i Pocket & prassel.

4 kommentarer:

annbookworm sa...

Så otroligt fint bokmärke av Puh. Visst är det kul med de olika bokmärken som finns och motiven är som sagt oändliga. Märkligt ändå att jag som springer i tid och otid på biblioteket aldrig ens fått ett. eller ens sett "library lovers"-märket. Jag tror minsann att jag får hålla ögonen öppna lite mer.

Ango sa...

Grattis! Du vann Turstens bok Tatuerad torso av mig! Jag struntar i och skicka den, kommer över med den istället ;).

Kram
/Ango

lilalili sa...

mmm...vilka fantastiskt fina bokmärken...jag måste fixa min scanner och lägga ut några av mina oxå..jag är en bokmärks-samlare ;)
Kramis

Dilbertina sa...

Pinsamt att berätta att jag som bokmärken just nu använder: En reklamlapp ur en nappflaska från Esska, En kartongbit från en chokladkartong, en bit hopvikt toapapper och ett fotbollskort med "Klose" som tydligen spelar i Bayern München...