lördag 6 september 2008

Pocket & prassel 2.0 - september

I natt när jag kom hem (efter att ha varit på fest på jobbet) så låg det ett paket och väntade på mig. Efter frukost idag så öppnade jag det och det visade sig vara första paketet i denna omgång av Pocket & prassel.

Jag fick boken Då blev du tyst av Christa von Bernuth, en tysk författarinna som skriver kriminalromaner med en kriminalkommisarie Mona Seiler i huvudrollen. Jag har tidigare läst nån recension av någon av hennes böcker och blivit nyfiken. Ska börja läsa denna snarast.

I paketet fanns också bokstavskex, Big Red tuggummi, kaffe, en strut med godisdöskallar och ett jättefint bokmärke. Temat för paketet var (M)ord och död som min hemliga bokvän motiverade i ett fint brev.
Tack så mycket min hemliga bokvän! Jag ser redan fram emot nästa månads paket. Och du, godis kan jag äta en gång i månaden iaf =)

1 kommentar:

Ango sa...

Vilket härligt paket! Extra kul med en författare man aldrig läst tidigare.
Jag väntar med spänning på mitt paket i Pocket & Prassel.

Kram
/Ango