onsdag 15 oktober 2008

Pocket & prassel 2.0 - andra paketet

Idag fick jag ett stort tjockt kuvert i brevlådan. Såna tycker jag om!

Det var från min hemliga bokvän och innehöll följande:

  • Boken Babbeldrottningen av Meg Cabot
  • Ett bokmärke med en 20€-sedel
  • Engelsk lakritskonfekt
  • En fransk ost
  • Earl grey te
  • Ett trevligt brev
Temat var engelskt/franskt. Boken utspelar sig tydligen i de båda länderna. Babbeldrottningen har jag helt missat, men det verkar vara en rolig bok i chic-lit-genren, och det gillar jag!

Tack min hemliga bokvän för ytterligare ett trevligt paket!

Jag försöker att klura ut vem du är och jag har en gissning. Idag kom jag också ihåg att kolla poststämpeln innan jag slängde kuvertet =)


1 kommentar:

Ango sa...

Jag hörde på bibblan att Haag skulle gästa er ikväll. Tydligen är det någon "ABF-bokvecka" den här veckan. Levengood hade besökt Hallsta i måndags också. Hade jag dessvärre ingen aning om.
Jag hade planerat att åka till er ikväll, men nu har Roger åkt iväg till lasarettet (i ambulans) eftersom hans rygg spelar upp igen, så jag är singel ikväll och båda tjejerna har gympa. Så typiskt att det skulle vara just idag!
Synd att du fick feber i tisdags. Hoppas du mår bättre nu. Ska du gå ikväll?

Kram
/Ango