tisdag 18 november 2008

Sista paketet i Pocket & Prassel 2.0

Igår när jag kom hem låg ett stort grönt kuvert och väntade på mig. Inuti fanns ett fint paket och ett brev. Min hemliga bokvän avslöjar sig inte i brevet, men ger några små ledtrådar. Jag tror att det är Maneki Neko som har skickat mig alla fina paket.



Paketet innehöll följande:
  • Size 12 is not fat - Meg Cabot (jag gillade förra boken så jag ser fram emot att läsa denna)
  • Ett fint bokmärke
  • Doftljus
  • Marshmallows
  • Ahlgrens granar
  • Bakformar (dom blir det nog saffransmuffins i till jul)

Tack och tack igen för alla härliga paket som du skickat!

3 kommentarer:

Lotta Fröjd sa...

Korrekt gissat! :D
Det har varit jätteroligt att få sätta ihop och skicka de här paketen och så är det givetvis trevligt att du gillade dem. Kram

Fia sa...

Hej hej, det är jag som är din jultomte i år! *vinkevink* Skall bli riktigt kul att försöka hitta dig den perfekta julklappen! =)

Nina sa...

Hej, min "boktomte"!

Du kan maila mig om du vill...
piecesofninaatjohangardenpunktse