måndag 10 november 2008

Tävling med jultema

Nu kan du vara med och tävla om en hemlig vinst. Jag kan avslöja så mycket som att det är något ätbart och har jultema. Allt du behöver göra är följande:

1. Gör ett inlägg i din blogg där du skriver att du är med och tävlar, och länka till min sida. Skriv sen en kommentar här också, men avslöja inte din gissning!!!

2. Titta på bilden nedan och försök klura ut vilken känd julsång orden är hämtade ifrån.

3. Maila din gissning till keasp[at]hotmail[punkt]com, och skicka med länken till din blogg så att jag vet vem du är.

4. Vänta tills på söndag klockan 12 då vinsten kommer att lottas ut bland er som svarat rätt.



Ordkollaget är skapat här.

5 kommentarer:

Wilma sa...

Skrattade när jag såg din tävling, jag har också gjort en "ordtavla" idag åt min lilla dotter!

Måste vara ödet som vill att jag ska tävla, så nu länkar jag till din sida på min blog.

Hoppas på tur!

annbookworm sa...

Så har jag tänkt klart och skickat ett litet e-post. För självklart kan jag inte låta bli att tävla om en hemlig vinst.

Carola sa...

Jag är självklart med och tävlar. Länken till tävlingen finns på min blogg, här: http://bokmamman.blogspot.com/2008/11/tvling-igen.html

Hannasbokhylla sa...

Så det var du som var min hemliga bokvän. Tack.

Gimb sa...

Kul med en sån här tävling.