söndag 14 december 2008

Julklappspåse

I fredags kom min julklappspåse med posten. Stort tack Fia!

Paketet innehöll följande trevliga saker:
  • Skuld - Karin Alvtegen
  • Stormblomma - Tamara McKinley
  • PS Jag älskar dig! - Cecilia Ahern
  • Gott och blandat surt
  • Grönt te
  • Set för att göra egna kort
  • Chokladkaka
  • Ett trevligt kort


Karin Alvtegen har jag länge varit nyfiken på att läsa och nu hamnar Skuld överst i att-läsa-högen. Jag gillar ju att pyssla så nu under julledigheten får jag nog göra lite kort =) Stort tack igen Fia för en jättebra julklappspåse.

2 kommentarer:

Fia sa...

Var så god... Hur var det med de andra böckerna, du sa ingenting om dem... jag hoppas jag inte var helt fel ute?

Fia sa...

Vad kul att höra! Hoppas du finner dem lika bra som baksidan säger att de är.. Du får höra av dig när du läst dem! =)