tisdag 24 februari 2009

Bokrea

Jag har gjort en hel del inköp på bokrean. Dels har jag beställt från Adlibris och så var jag på Bokia klockan sju i morse. Har ni gjort några fynd?

Uppdaterat! Nu har jag även varit på ICA och Willys, men där blev skörden endast två böcker. På Åhlens blev det några få fynd.

Följande böcker har jag köpt:

Barnböcker
Byggare Bob: Bobs stora plan
Byggare Bob: En oförglömlig jul
Bilar och traktorer - Richard Scarry
Cafémysteriet - Martin Widmark
Grävmaskiner - Nicola Deschamps
Upptäck vår fantastiska värld: om naturkatastrofer
Mulle Mecks första bok, Bilar
Mulle Mecks första bok, Maskiner i staden
Egypten
Ett hål i vägen
Mars

Skönlitteratur
Katedralen vid havet - Falcones
Potensgivarna - Brunk-Holmqvist
Vedergällningen - Billingham
Midvinterblod - Kallentoft
Johannas saga - Sporre
Främling på tåg - Diski
Den motvilliga resenären - Diski
Expedition Shakespeare - Loe
Den magiska källan - Binchy
Dotter önskas - Janouch
Pappersväggar - Ajvide Lindqvist
Brödraskapet - Young
Den brinnande flickan - Billingham
Livlös - Billingham
Vinterstaden - Indridason

Övrigt
Skyskrapor
U2 show, the art of touring
Klaras GI-mat för familjen
Stora akvarieguiden
Den som inte tar bort luddet ska dö - Batra
3000 roliga historier

1 kommentar:

Helena sa...

Hej hopp! Jag är ute på bloggturné för att hälsa på alla som liksom jag ska vara med på Pocket&Trix! Trevligt att råkas! :-)