tisdag 3 februari 2009

Månadssummering januari

Året började bra och i januari kunde jag summera 13 lästa böcker. Det var följande:

Mark Levengood, Unni Lindell - Gamla tanter lägger inte ägg
Åsa Nilsonne - Tunnare än blod
Eva Cassady - Otrohetsdieten
Agneta Sjödin - En kvinnas resa
Göran Hägg - 1001 böcker du måste läsa innan du dör
Annica Wennström - Lappskatteland
Anders Paulrud - Fjärilen i min hjärna
Malin Persson Giolito - Dubbla slag
Denise Rudberg - Jenny S
Karin Fossum - Den som älskar något annat
Denise Rudberg - Tillsammans
Karin Fossum - Natt till den fjärde november
Sophie Kinsella - Mitt nya jag

Störst överraskning denna månad var Agneta Sjödins bok En kvinnas resa. Bäst var Lappskatteland (Wennström), Dubbla slag (Persson Giolito) och Den som älskar något annat (Fossum). Största besvikelsen var Fjärilen i min hjärna (Paulrud).

Rolig händelse denna månad var att jag fick författarbesök på bloggen, nämligen Malin Persson Giolito som skrev en trevlig kommentar.

Inga kommentarer: