torsdag 12 mars 2009

Pocket & trix

I tisdags fick jag mitt paket i Pocket & trix, det har dock varit så fullt upp att jag inte hunnit öppna och fotografera förrän nu.

I paketet fanns följande trevligheter:

  • Blonde, Joyce Carol Oates (denna har funnits med på min att-läsa-lista länge, men jag har dragit mig lite eftersom den är så tjock, nu måste jag ju läsa den)
  • DVD: Murder City (jag har inte sett nåt avsnitt, men jag gillar ju deckare så det ska bli spännande)
  • Choklad (mums)
  • Ansiktsmasker (nu ska jag ha hemmaspa)
  • Ett gulligt kort (handskrivet är alltid trevligt)


Tack hemliga bokvän för det trevliga kuvertet. Jag ser redan fram emot nästa månad!

1 kommentar:

Anonym sa...

Roligt att du gillade det! Blonde är tjock, men ack så bra, och jag såg ju att du läst en del av Oates på slutet.

//din hemlige bokvän