torsdag 16 april 2009

Pocket & trix - paket 2


Vilket trevligt paket som låg och väntade på mig när jag kom hem från semestern! Tyvärr hade kuvertet gått upp i postens hantering, så jag hoppas att inget har trillat ut. Allt som låg i kuvertet är med på bilden. Så om min hemliga bokvän ser detta och märker att nåt saknas så hojta till.

Den här gången fick jag två pocketböcker som båda verkar lovande. Det var Våta spår av Katerina Janouch och Under ytan av Ann Packer. Sen var det lite godisklubbor, lypsyl, tepåsar och figurer med badsalt. Tack för ännu ett härligt paket!

1 kommentar:

Anonym sa...

Varsågod =)
vad roligt att du tyckte om det.
Det var allt, så tur att det fanns kvar i paketet.
Däremot upptäckte jag att kortet hade blivit kvar hemma - så jag postar det imorgon som ett vykort istället.

//Din hemlige bokvän