onsdag 13 maj 2009

Pocket & trix - sista paketet

Igår fick jag det sista paketet i Pocket & trix. Det var fullt med roliga saker!




Paketet innehöll två böcker som verkar mycket intressanta. Den ena heter "Den lilla fången" och den andra heter "Mayada dotter av Irak". Dessutom fick jag två DVD-skivor till med Murder City.

Paketet innehöll även pennor, choklad, kapslar med aloe vera, småförpackningar med duschtvål, hudkräm och läppstiftsprover. Det handskrivna kortet gav även några ledtrådar till vem min hemliga bokvän är. Jag har en gissning och det är Bok&Film. Vi får väl se om jag gissat rätt!

Stort tack i alla fall, för tre välfyllda och roliga paket! Jag har ju läst ut Blonde som jag fick i det första paketet, och det hade jag inte gjort om jag inte fått den från min hemliga vän. Jag har sneglat på den många gånger, men avskräckts på grund av tjockleken. Nu ångrar jag inte en sekund att jag läste den, för det var en av de bästa läsupplevelser på länge.

1 kommentar:

svartanova sa...

Vad roligt att det var du! Jag vill verkligen tacka igen för tre glädjekickar under våren! Jag hoppas snart får tid och ro att läsa böckerna, godis och annat att förtära smakade ljuvligt och är borta sedan länge...
Kram!