onsdag 17 juni 2009

EA Sports Active

Jag har skaffat mig en personlig tränare! Dessutom en som kommer hem till mig vilken tid på dygnet som helst. Hon är dessutom väldigt peppande och stöttande.

Vad pratar jag om? Jo, jag har köpt EA Sports Active till Wii, och har där startat en 30-dagarsutmaning. Övningarna är roliga och varierande, och det finns både traditionella styrketräningsövningar men också boxning, inlines, volleyboll, tennis och basket. Spelet håller reda på hur länge man tränat och hur många kalorier man förbränner + en massa annat som jag inte hunnit sätta mig in i ännu.

Den här träningsformen passar mig ypperligt och trots träningsvärken så kommer jag garanterat att fortsätta.

2 kommentarer:

enAnnan sa...

Åh vad roligt det låter! Hoppas det går bra. :)

Boktokig sa...

Den här måste jag bara pröva! Jag har hört mycket bra om den! Jag har kört Wii Fit lite och så My fitness coach. Men det känns som om det är dags att pröva något mer!

Boken Skrivet i eld ligger i hyllan och väntar på mig!!! :) Det ska bli spännande att läsa den!