tisdag 23 juni 2009

Sommarpåse Lyx - paketet

Igår låg det i brevlådan - paketet i Sommarpåse Lyx! Och vilket härligt lyxigt paket det var.





I paketet fanns två böcker: Terror av Håkan Östlundh och Godmorgon midnatt av Reginald Hill. Östlundh har jag varit nyfiken på en tid och Hill har jag aldrig läst så det ska bi spännande.

Dessutom innehöll paketet te, Ahlgrens däck, jättefint mohairgarn, ett doftljus samt en massa pysselgrejor (smyckesdelar, pärlor och grejor för att göra egna kort). Precis sånt som jag gillar! Visserligen har jag hur mycket sånt som helst, men man kan ju aldrig få för mycket av vissa saker =)

Tack min hemlige vän. Ska bli spännande att få reda på vem du är!

2 kommentarer:

Minigrisen sa...

Hoppas att du får en skön sommar önskar liteblandat som skickade påsen :))

Viktoria sa...

Tack för att du avslöjade att det var du som skickat min sommarpåse. Den var verkligen lyxig! Tack snälla du!
/Viktoria