onsdag 23 september 2009

Jag har vunnit igen!

Jag köpte Camilla Läckbergs senaste bok via Adlibris och då fick man vara med i en utlottning av biljetter till en "deckardrink" med henne i Göteborg imorgon (torsdag), och jag vann!

Eftersom jag fick veta att jag vunnit på måndag efter jobbet, och vi har en bit till Göteborg, så har det krävts en del planerande och fixande.

Det har till sist resulterat i att jag tar med äldste sonen som har studiedag och åker till Göteborg direkt imorgon bitti. Dagen spenderar vi på Universeum och på kvällen får sonen följa med på deckardrinken på Stora Teatern. Arrangörerna har till och med lovat att fixa nåt särskilt för honom eftersom han varken behöver vin eller goodiebag med skönhetsprodukter =)

Förutom Camilla Läckberg så kommer även systrarna Camilla Grebe och Åsa Träff att vara där. De har precis debuterat med en psykologisk spänningsroman "Någon sorts frid" som verkar väldigt intressant. Läs mer om eventet på BookYourlife.