lördag 19 juni 2010

Sommarskönt bokbyte

Jag är med i Sommarskönt bokbyte som En bok om dagen arrangerar.

Här följer lite information för den som ska skicka till mig:

Här finns information som jag skrev inför Pocket & prassel 3.0. Den är fortfarande aktuell förutom att jag nu lagt upp alla lästa böcker årsvis här till höger.

Jag har en excelfil med de olästa böcker som står i bokhyllan. Den kan jag maila om min hemliga bokvän har en anonym mailadress. Annars kan jag lägga den som en länk här på bloggen. Har min hemliga bokvän konto på bok.nu så kan mina olästa böcker ses där. Medlemsnamn "Kerstins Krumelurer".

Favoritfärg är turkost och förutom böcker gillar jag sång och musik, yoga, smyckestillverkning, matlagning och släktforskning.

Till höger i marginalen under "Etiketter" så finns t.ex. Pocket och prassel, Pocket och trix samt Sommarpåse lyx. I de kategorierna finns flera inlägg med information. Fråga annars så svarar jag mer än gärna!

Inga kommentarer: