måndag 6 september 2010

Fruset ögonblick

Titel: Fruset ögonblick
Författare: Camilla Ceder
Antal sidor: 485
Förlag: Månpocket, pocket
Betyg: 4 av 5

Jag höll först på att få spader på den här boken. De första 200 sidorna ungefär fick man så många personer och relationer så detaljerat beskrivna att det mest blev snurrigt, men så vände det och blev så mycket bättre.

Två män hittas mördade på helt skilda platser, men det står snart klart för polisen att det finns ett samband även om det inte är helt uppenbart från början. Kriminalkommissarie Christian Tell och hans kollegor vid Göteborgspolisen håller i utredningen. Det här är en äkta hämndhistoria!

2 kommentarer:

Emmas Bokhylla sa...

Later bra, kanske vart en investering?

Ango sa...

Den här har stått i min bokhylla i säkert 1 år nu, men jag har inte riktigt kommit till den ännu ;). Det kommer så många nya böcker som jag vill läsa före, men snart så kommer jag dit. Kul att du gillade den!