lördag 20 november 2010

Cherry on top award

Jag har fått utmärkelsen Cherry on top award från hela tre olika håll samtidigt. Sort tack till Bomärkt, En bok om dagen och Bokbrus som alla har skickat utmärkelsen till mig.





Reglerna är som följer:

1. Tacka den som du mottagit utmärkelsen från.
2. Kopiera awarden till din blogg.
3. Berätta vilka tre författare som hör till dina favoriter och nämn en favoritbok per författare.
4. Skicka awarden vidare till fem mottagare som du tycker förtjänar den.

Tre favoritförfattare är svårt att välja ut, men jag gör ett försök:

1. Stephen King har följt mig genom åren. En favoritbok är Pestens tid.
2. Karin Brunk Holmqvist skriver otroligt bra. Potensgivarna rekommenderas.
3. Carin Gerhardsens Hammarbyserie följer jag med spänning. Vyssan lull är bäst av de tre böcker som kommit hittills.

De flesta bloggar jag följer har redan fått awarden men fem bloggare som jag vill skicka awarden till är:

1. Bokcirkus
2. Boktimmen
3. Dear Martha
4. Onekligen
5. Tekla Maräng

2 kommentarer:

Bokbrus sa...

Karin Brunk Holmqivst har jag faktiskt aldrig läst. Kul med ett litet tips :-)

De andra två gillar jag, Stephen King och Carin Gerhardsen.

Lisa sa...

Tack, vad glad jag blir!