torsdag 11 november 2010

Sökta böcker

Via google analytics kan man få en hel del statistik om sina besökare. Där ser jag till exempel att de flesta av mina besökare kommer direkt till startsidan.


De flesta av besökarna kommer från Sverige, men jag har också besökare från Finland, USA, Nederländerna, Tyskland, Brasilien, Storbritannien, Indien, Japan och Ryssland.

Man kan också se vad vilka speciella ord som folk sökt på och hamnat på min sida. Bland boktitlar är nedanstående de fem vanligaste:

1. Någon ser dig när du petar näsan
2. Flickan med snö i håret
3. Bara vanligt vatten
4. En liten hattaffär på hörnet
5. 96 romaner för dig som fortfarande har bråttom

Det konstigaste någon har sökt på och hamnat på min blogg är bela mecka istoria. Måste googla själv och se var man hamnar =)

Inga kommentarer: