torsdag 16 december 2010

Bokpaket i jul?

Jag har köpt några böcker som jag ska ge bort i julklapp. Vilka det är kan jag inte avslöja här eftersom jag vet att några av mottagarna läser här på bloggen.

Har också önskat mig några böcker i julklapp, nämligen:
  • Halv åtta hos mig, kokboken (brukar önska åtminstone en kokbok varje jul)
  • Köpingsboken 2010 (Krönikor och berättelser från hemtrakten, ny bok varje år)
  • Vårt bröllop: Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel 19 juni 2010 (ser fram emot en massa fina bilder)

Kommer du att ge bort några böcker i julklapp i år? Har du önskat dig några böcker i julklapp?

5 kommentarer:

enligt O sa...

Beställde just halv 8 hos mig till min guddotter som älskar programmet. Tyvärr är det mitt i nattningen så jag brukar missa det.

LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN! sa...

Jag har gett bort första delen av Jane Evanovich serie om Stephanie Plum och så hoppas jag själv på att få boken om Marilyn Monroe: Fragments =)

Ango sa...

Jag har önskat mig Robert Gustavsson och Morgan Allings biografier. Har köpt en bok som jag ska ge bort till en granne. Hon läser i princip bara fantasy och det är verkligen int emin genre så jag hoppas att boken passar bra till henne! Har en känsla av att jag kommer få Robert Gustavssons biografi av henne i julklapp ;).

Ango sa...

Ja, just det, maken ska ju få en ny Knasenbok (han samlar årsböckerna med alla strippar som gjorts) och barnen ska också få lite nya böcker. Lasse-Majas nya till Simone, nya Halvan-boken till Victor, en Molly Mus till Axel och en för mig helt ny serie: Lou av Julien Neel som Paulina ska få (den verkar passa finfint till en tjej på 10 år).

Marie//Tekla Maräng sa...

Vilken härlig header du har, så fin julstämning.
Jo några böcker ger jag bort också önskar jag mig deckare utav Mats Ahlstedt och Vyssan Lull.
Två trädgårdsböcker bla Vinterträdgården (tror jag att den hette).
Ha det gott:)